La RochelleLajur tunggal platform mengangkat selai aluminumKelebihan reka bentuk

masa pelepasan:2023-08-14 13:20:09 Pengguna pos:275HP127226562 Paparan halaman:274

Petua teras:La Rochelle,Kegagalan atau gagal mengangkat platform angkat: overload; Kecualian adalah untuk mengurangi muatan. Tombol balik tidak

Kegagalan atau gagal mengangkat platform angkat: overload; Kecualian adalah untuk mengurangi muatan. Tombol balik tidak ditutup; Penghapusan adalah dengan memperketat valv kembali. Tombol satu arah pompa manual terperangkap dan gagal kembali ke posisi asalnya; Penyelesaikan masalah melibatkan penyelamatan, pembersihan, dan penggantian minyak hidraulik bersih.

Kabur solenoid sistem stesen pam hidraulik lif kargo jenis keretapi panduan boleh menyesuaikan kelajuan dengan betul. Jika ia telah disesuaikan kepada saiz besar, cuba semak sama ada minyak hidraulik lif hidraulik cukup dan sama ada silinder minyak bocor. Jika tiada masalah dan kelajuan masih lambat, disarankan untuk menggantikan sistem stesen pam dengan yang lebih besar. Pembuat lif profesional dengan harga tinggi, perkhidmatan, penyelesaian di lokasi, dan operasi jujur!

La RochelleSelain pemeliharaan bulanan, pemeliharaan akhir tahun juga sangat penting. Pada akhir tahun, bahagian sambungan hidraulik dan saluran paip mesin sepatutnya digantikan secara tepat masa mengikut kerosakan yang ada. Selain itu, perlu membersihkan penapis penghisap minyak, kemudian mengembalikannya ke tangki minyak di posisi asalnya dan tangki minyak juga perlu diganti dengan minyak baru. Hanya dengan memperhatikan penyelamatan platform angkat boleh lebih baik melayani orang. Hydraulic oil is the working medium of elevators, energy transmission, anti-corrosion, rust prevention, cooling, etc. The quality of hydraulic oil will greatly affect the reliability and service life of the hydraulic system of the lifting platform. Here, I will elaborate on the impact of inferior hydraulic oil on elevators from several aspects.

Menyesuaikan unit kuasa.

BlitarLaksanakan minyak (mentega) secara biasa dalam trek operasi.

Laksanakan minyak (mentega) secara biasa dalam trek operasi.

Periksa keadaan pakaian dan kebebasan roda panduan lif kargo


La RochelleLajur tunggal platform mengangkat selai aluminumKelebihan reka bentuk



Besi manganese biasanya digunakan sebagai profil utama untuk lif kargo gudang. Untuk mencapai kesan anti-korrosion yang lebih baik, lapisan primer yang menentang rust biasanya dilaksanakan, yang secara efektif menghalang udara dan mencegah korrosion awal besi. Di bawah, tekan hidraulik Ruilong akan menjelaskan peran primer yang menentang rust.

Penjagaan bulanan termasuk aspek berikut. Periksa sama ada memakai dan merobek bahagian sambungan gulung, bearing, dan peluru sementara lif akan mempengaruhi penggunaan biasa mesin. Jika pakaian itu berat, gantikan bahagian untuk menjaga kestabilan mesin. Selain itu, minyak untuk bahagian-bahagian seharusnya digunakan secara terus menerus, yang tidak hanya bermanfaat penggunaan fleksibel dan normal mesin, tetapi juga memperpanjang kehidupan perkhidmatan bahagian-bahagian, dengan itu mencapai kesan tidak mempengaruhi kerja dan menyimpan dana. Apa yang perlu diperiksa ialah aras minyak hidraulik dan kualiti mesin. Untuk sistem hidraulik platform angkat kita biasanya memilih minyak hidraulik # dan penggunaan minyak yang sesuai juga adalah cara penting untuk melindungi mesin. Apabila tinggi penangkapan platform penangkapan hidraulik mencapai tahap tinggi, seperti kegelapan warna minyak dan ketidaksamaan dalam minyak minyak hidraulik patut hingga milimeter lebih tinggi dari bawah tangki minyak. Apabila ada situasi yang tidak normal dalam minyak, tanpa deformasi serius, dan boleh putar fleksibel.

penjual besarPertahanan minggu: Menurut arahan operasi, pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hari

Dengan pembangunan terus menerus ekonomi, memenuhi keperluan masyarakat, dan meningkat produktifiti, lif kargo hidraulik bermain peran penting dalam operasi ketinggian tinggi. Lif kargo hidraulik beroperasi ke atas dan ke bawah, tahap tombol perlahan, perlengkapan keselamatan, kereta api panduan, kasut panduan,La RochelleKllimping bimbit,La RochellePlatform angkat bergerak sendiri, dll., mungkin berubah kerana kelajuan. Tentu saja, ini mesti berkaitan dengan bagaimana konfigurasi syarikat lif khusus diklasifikasikan.


La RochelleLajur tunggal platform mengangkat selai aluminumKelebihan reka bentuk



Urus, buang rust dan mengisi semula komponen struktur seperti kandang penggantian dan bingkai kereta api panduan untuk kerosakan, dan kuatkan ahli yang mengandungi muatan yang rosak

sasaranTeknologi ferografi boleh dilaksanakan secara efektif untuk mengesan dan mengawasi darjah pencemaran minyak dalam sistem hidraulik lif hidraulik,La RochellePlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di kereta, menganalisis proses pakaian dan menganalisis kesilapan. ia mempunyai keuntungan menjadi intuitif, tepat, dan maklumat. Oleh itu, dia telah menjadi alat yang kuat untuk mendiagnosis dan menganalisis kesalahan dalam sistem hidraulik teknik mekanik. Perkongsian: apabila kita mengangkut barang di kilang besar, kita sering menggunakan lif keretapi panduan. Jadi, anda tahu bagaimana untuk menetapkan kelajuan lif keretapi panduan? Selanjutnya, mari kita berikan perkenalan singkat kepada pembuat lif kargo jenis kereta api panduan.

Jika ada konflik antara peraturan ini dan peraturan negara atau industri, peraturan negara atau industri akan menang. Platform operasi yang boleh ditangkap adalah jenis bangku kerja di mana stesen kerja bekerja.

Jatuhkan ujian untuk semak sama ada selang brek gubernur keselamatan memenuhi keperluan peraturan. Penyelamatan pemindahan peralatan: Semak sambungan antara motor elektrik dan pengurang gear cacing, dan pecahkan kotak gerak. Kosongkan semua komponen dan segel, gantikan bahagian yang terlalu berpakaian dan terganggu dan minyak licin

La RochelleLaras dan betulkan pelbagai pintu keselamatan dan peralatan penguncian mekanik

Peribadi semak sama ada operasi setiap mekanisme normal dan sama ada terdapat suara. Jika ada kesalahan ditemui, ia mesti dibuang dengan segera.

Kabur solenoid sistem stesen pam hidraulik lif kargo jenis keretapi panduan boleh menyesuaikan kelajuan dengan betul. Jika ia telah disesuaikan kepada saiz besar, cuba semak sama ada minyak hidraulik lif hidraulik cukup dan sama ada silinder minyak bocor. Jika tiada masalah dan kelajuan masih lambat, disarankan untuk menggantikan sistem stesen pam dengan yang lebih besar. Pembuat lif profesional dengan harga tinggi, perkhidmatan, penyelesaian di lokasi, dan operasi jujur!


Hak cipta dan notis:
1. La RochelleLajur tunggal platform mengangkat selai aluminumKelebihan reka bentuk yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat La RochelleLajur tunggal platform mengangkat selai aluminumKelebihan reka bentuk, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan La RochelleLajur tunggal platform mengangkat selai aluminumKelebihan reka bentuk adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian La RochelleLajur tunggal platform mengangkat selai aluminumKelebihan reka bentuk mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

LaRochellemengesyorkanberita
LaRochelleBerita terkini